Понеділок, 25 червня 2018 12:03

Рішення 28 сесії Богуславської районної ради сьомого скликання

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

двадцять восьмої сесії Богуславської районної ради сьомого скликання

22 червня 2018 року

1. Про внесення змін до рішення районної ради від 23.11.2015 № 01-01-УІІ «Про визнання повноважень депутатів Богуславської районної ради сьомого скликання»

Доповідає: Шелудько Людмила Анатоліївна – голова Богуславської

районної виборчої комісії

2. Про підтримку звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Верховної Ради України щодо ухвалення Антиолігархічного пакету докорінних перетворень

Доповідає: Поліщук Світлана Борисівна - уповноважена фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради сьомого скликання

3. Про підтримку звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Президента України, Кабінету Міністрів України , Верховної ради України, Ради національної безпеки і оборони щодо захисту інституції сім'ї в Україні

Доповідає: Поліщук Світлана Борисівна - уповноважена фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради сьомого скликання

4. Про звернення депутатів Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Його Всесвятості, Вселенського Патріарха Варфоломія Архієпископа Константинополя – Нового Рима щодо надання автокефалії Православній Церкві в Україні.

Інформує: Замирайло Володимир Миколайович – голова Богуславської районної ради

5. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету Богуславського району за 1 квартал 2018 року

Доповідає: Крюк Лариса Петрівна – начальник управління фінансів райдержадміністрації

6. Про сплату частини чистого прибутку (доходу) до загального фонду районного бюджету господарськими організаціями районної комунальної власності в 2019 році

Доповідає: Крюк Лариса Петрівна – начальник управління фінансів райдержадміністрації

7. Про внесення змін до Комплексної програми підтримки учасників антитерористичної операції, членів їх сімей – мешканців Богуславського району та надання матеріально-технічної допомоги підрозділам, які беруть участь в зоні АТО на 2018-2023 роки, затвердженої рішенням районної ради від 22.12.2017 р. № 299 - 24 -VІІ

Доповідає: Салата Олександр Петрович – заступник голови райдержадміністрації

8. Про реорганізацію комунального закладу Богуславська центральна районна лікарня шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство Богуславської районної ради «Богуславська центральна районна лікарня»

Доповідає: Верзун Ольга Петрівна – голова постійної комісії з питань охорони здоров'я, навколишнього середовища та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, соціального захисту населення та учасників бойових дій

9. Про внесення доповнень до переліку об'єктів спільної власності територіальних громад Богуславського району об'єктів, які в 2018 році передаються в оренду на конкурсній основі, затвердженого рішенням районної ради від 16.02.2018 р. № 325 - 25 – VІІ

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович – завідувач відділу з питань комунальної власності та земельних відносин виконавчого апарату районної ради

10. Про надання дозволу Богуславській районній раді на передачу в оренду частини нежитлового приміщення адмінбудівлі районної ради Головному управлінню «Держпродспоживслужби» в Київській області

Доповідає: Лінська Людмила Борисівна – головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення відділу з питань комунальної власності та земельних відносин виконавчого апарату районної ради

11. Про перегляд списку присяжних Богуславського районного суду Київської області на 2017-2020 роки, затвердженого рішенням районної ради від 31.03.2017 р. № 211 - 15 –VIІ

Доповідає: Джемесюк Віра Миколаївна. – керуючий справами виконавчого апарату районної ради

12. Про внесення змін до рішення районної ради від 08.12.2015 № 13-01-УІІ «Про обрання голови та членів постійної комісії Богуславської районної ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності ради, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби з корупцією»

Доповідає: Джемесюк Віра Миколаївна. – керуючий справами виконавчого апарату районної ради

13. Про затвердження структури та чисельності виконавчого апарату Богуславської районної ради

Доповідає: Джемесюк Віра Миколаївна. – керуючий справами виконавчого апарату районної ради

14. Про затвердження плану роботи Богуславської районної ради на ІІ півріччя 2018 року

Доповідає: Джемесюк Віра Миколаївна– керуючий справами виконавчого апарату районної ради


РІШЕННЯ

Про підтримку звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Ради національної безпеки і оборони щодо захисту інституції сім'ї в Україні

Розглянувши звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради сьомого скликання щодо захисту інституції сім'ї в Україні, керуючись при цьому частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією, Богуславська районна рада:

ВИРІШИЛА:

1. Підтримати звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання щодо захисту інституції сім'ї в Україні (додається).

2. Направити дане звернення до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Ради національної безпеки і оборони

3. Оприлюднити текст цього звернення на офіційному сайті Богуславської районної ради .

4.Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської етики,забезпечення діяльності депутатів,законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

22 червня 2018року

№ 361 - 28 - VІІ

ПІДТРИМАНО

рішенням Богуславської районної ради Київської області

від 22.06.2018 № 361 -28-VII

Звернення

депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Ради національної безпеки і оборони щодо захисту інституції сім'ї в Україні

Згідно з Конституцією України та визнаними Україною міжнародними правовими документами держава має зобов'язання перед інститутом сім'ї щодо її розвитку та захисту.

Так, відповідно до статті 16 Загальної декларації прав людини сім'я є природним і основним осередком суспільства і має право на захист з боку суспільства та держави. У статті 23 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права зазначено, що сім'я, як союз чоловіка й жінки є природним і основним осередком суспільства та має право на захист з боку суспільства і держави. Згідно зі статтею 51 Конституції України сім'я, дитинство, материнство і батьківство охороняються державою.

Водночас глибоку занепокоєність викликає той факт, що донині влада так і не визначилася з державною стратегією розвитку та підтримки сім'ї. Така стратегія, на нашу думку, повинна базуватися на традиційних для України духовно-моральних християнських цінностях і природному розумінні сім'ї як законного союзу чоловіка та жінки, які народжують і виховують дітей.

Сьогодні є безліч викликів, які впливають на стан людей і сімей в Україні; сирітство, діти-інваліди та діти з особливими потребами, матері-одиначки, неповні сім'ї, неможливість повноцінно реалізувати свої конституційні права на лікування, навчання, житло, соціальний захист, гідний життєвий рівень. Разом з тим з незрозумілих причин держава надає пріоритетну увагу лише штучно створеній проблемі так званої дискримінації людей з нетрадиційною сексуальною орієнтацією. Наводимо тому кілька прикладів:

1. У проекті анонсованих змін до Конституції України Робоча група з прав, свобод та обов'язків людини і громадянина Конституційної Комісії підготувала змінену редакцію статті 51, яка визначає поняття шлюбу та сім'ї. Якщо у чинній Конституції зазначено: «Шлюб ґрунтується на вільній згоді жінки і чоловіка», то у запропонованих змінах пропонується записати: «Право на шлюб, створення сім'ї гарантується законом. Кожен з подружжя має рівні права і обов'язки у шлюбі і сім'ї». Робоча група пропонує вилучити слова «чоловік» та «жінка». У такий спосіб здійснюється спроба закласти конституційну основу для легалізації одностатевих цивільних партнерств і так званих «шлюбів».

2. У листопаді 2015 року Уряд затвердив «План дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року». Метою даного плану є вдосконалення діяльності щодо забезпечення прав і свобод людини в Україні, забезпечення їх пріоритетності під час визначення державної політики та прийнятті рішень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також об'єднання українського суспільства довкола розуміння цінності прав і свобод людини.

Разом з тим, деякі положення Плану дій є суперечливими, бо несуть загрозу національній безпеці держави та єдності українського суспільства. Це стосується, зокрема, положень щодо надання окремих прав та привілеїв представникам сексуальних та гендерних меншин (лесбійкам, гомосексуалістам, бісексуалам, трансгендерам тощо), серед яких:

- легалізація цивільних партнерств для одностатевих пар (пункт 105 підпункт 6);

- спрощення процедури зміни (корекції) статі (пункт 64);

- заборона дискримінації на ґрунті сексуальної орієнтації та гендерної ідентичності, за якою виділяють трансгендерів та транссексуалів (пункт 105);

-право на публічну демонстрацію своїх поглядів та переконань представниками ЛГБТ-спільноти (пункт 39 підпункт 5); -

- право на всиновлення дітей трансгендерами, транссексуалами, трансвеститами та іншими особами з розладами статевої поведінки (пункт 105 підпункт 7).

Вищезазначені положення Плану дій можуть загрожувати національній безпеці України, адже спотворять моральні цінності молодого покоління, будуть нівелювати інститут сім'ї, зменшить кількість нових подружжів, руйнуватиме моральні засади українського суспільства, підриватимуть народжуваність, провокуватимуть загострення демографічної кризи в країні.

Окремі пункти Плану дій, зокрема, що стосується дозволу на усиновлення дітей трансгендерами, транссексуалами, трансвеститами, несуть пряму загрозу психічному здоров'ю дитини і порушують її права на гармонійний розвиток, право на свободу від спостерігання та участі в способі життя осіб, які не можуть визначитися, якої вони статі. Дитина спостерігатиме за нетрадиційною формою поведінки усиновлювача, буде сприймати її як норму і транслювати у власному житті.

Таким чином легалізація, поширення та сприяння способу життя ЛГБТ-спільноти руйнуватиме інститут сім'ї, яка є центральним компонентом індивідуального, соціального та економічного розвитку будь-якого суспільства.

Разом з тим Планом дій не передбачено багатьох необхідних заходів для охорони материнства і дитинства, зокрема, заходів з подолання проблем неповних сімей, народження дітей поза шлюбом, збільшення народжуваності, скорочення рівня розлучень, зменшення кількості дітей-сиріт, в тому числі соціальних сиріт, допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям тощо. Плану дій бракує також заходів в сфері боротьби з надмірною сексуалізацією дітей, забезпечення охорони суспільної моралі, тощо.

Більш того, на фоні того, що в країні ідуть бойові дії на сході, питання пов'язані з введення в законодавство різних новацій щодо гендерної ідентичності та захисту від дискримінації представників секс-меншин та надання їм додаткових прав є не доречним, адже суспільство вимагає вирішення більш пріоритетних завдань, а тому педалювання цих питань може викликати збільшення напруги в суспільстві.

3. У листопаді 2015 року Верховна Рада внесла зміни до Кодексу законів про працю. Головна мета цієї ініціативи — впровадити словосполучення «ґендерна ідентичність» і «сексуальна орієнтація» у національне правове поле. Таким чином, була встановлена пряма дискримінація людей і роботодавців (у тому числі у релігійних і навчальних закладах), де неможливе працевлаштування людей, що ведуть аморальний спосіб життя або мають розлади власної психосексуальної ідентифікації.

4. Восени 2017 року, вже вкотре, відбувалися наполегливі спроби ратифікувати Конвенцію Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству – так званої Стамбульської конвенції. Існує достатньо обґрунтувань, щодо неможливості ратифікації Україною Стамбульської конвенції. Зокрема:

- кожна держава, яка підписала міжнародний договір, має суверенне право не надавати згоду на його обов'язковість, тобто не ратифіковувати, але при цьому не діяти в порушення його об'єкту та мети. За 6 років із 47 держав-членів Ради Європи 3 не підписали і не ратифікували Стамбульську конвенцію;

22–підписали, але не ратифікували (серед них такі держави, як Велика Британія, Німеччина, Греція, Ірландія, Ісландія, Ліхтенштейн, Люксембург, Норвегія, Словаччина, Хорватія, Швейцарія); 22 – підписали і ратифікували цей договір.

22– підписали і ратифікували цей договір.

Наприклад, США, які вважались найбільшою демократією в світі, часто підписували, але не ратифіковували ключові міжнародні угоди (Кіотський протокол до Рамкової конвенції зі зміни клімату, Конвенцію ООН з морського права тощо), що не заважало їм запроваджувати ефективний механізм регулювання тих чи інших відносин на рівні національного права. - головною перешкодою до ратифікації Стамбульської конвенції є введене нею визначення поняття "гендер" та похідних від нього. На відміну від загального уявлення про гендерну рівність (чи заборону гендерної дискримінації) як рівність виключно між чоловіком та жінкою (чи заборону дискримінації на підставі статі) в різних сферах суспільного життя, відображеного, зокрема, в Законі України "Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків", Стамбульська конвенція впроваджує інше розуміння гендеру (стаття 3) та проводить чітку різницю між поняттям статі та гендеру (пункт 3 статті 4). та гендерну ідентичність (за якою виділяють трансгендерів, агендерів, транссексуалів – загалом, нараховують близько 50 типів гендеру).

5. У лютому-березні 2016 року Кабінет Міністрів України запровадив посаду Урядового уповноваженого з питань сім'ї. Проте за кілька днів під тиском певних організацій і урядових структур інших країн, що лобіюють інтереси представників ЛГБТ, Кабінет Міністрів України без жодного правового обґрунтування скасував своє ж рішення.

З огляду на зазначені вище нормативні документи та Постанову Верховної Ради України від 08.12.2015 № 854-УШ «Про Рекомендації парламентських слухань на тему «Сімейна політика України - цілі та завдання», з метою захисту і розвитку інституту сім'ї, просимо вас:

1. зберегти чинну редакцію статті 51 Конституції України, у якій декларується, що шлюб ґрунтується на вільній згоді чоловіка та жінки;

2. вилучити словосполучення «сексуальна орієнтація» і «гендерна ідентичність» з Кодексу законів про працю України та з інших законів, законопроектів і урядових документів, як такі, що несуть виключно ідеологічне та антинаукове навантаження, та не допустити включення цих словосполучень у нові закони та нормативно-правові акти;

3. не допустити ухвалення закону України «Про цивільне партнерство», що передбачено п.6 статті 105 Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року;

4. виключити з проектів регулятивних правових актів у освітній сфері та з текстів підручників норми і положення про статеве виховання, що ставлять за мету «подолання гендерних стереотипів»;

5. припинити спроби ратифікувати Конвенцію Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству (Стамбульської конвенції).

6. заборонити пропаганду різних видів девіантної статевої поведінки, у тому числі у формі так званих «маршів рівності», «прайдів», «гей-парадів», «фестивалів квір-культури» тощо. Ухвалити Закон України «Про заборону пропаганди гомосексуалізму»;

7. створити Міністерство у справах сім'ї або запровадити інститут Урядового уповноваженого з питань сім'ї. На відповідні посади призначити людей, які відомі своєю відданістю справі захисту інтересів сім'ї та моральності в українському суспільстві;

8. зупинити процес внесення змін до Конституції України та інших нормативно-правових актів в частині викривлення дефініцій сім'ї, шлюбу, батьківства, материнства й дитинства.

 

Про підтримку звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Верховної Ради України щодо ухвалення

Антиолігархічного пакету докорінних перетворень

Розглянувши звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Верховної Ради України щодо ухвалення Антиолігархічного пакету докорінних перетворень, керуючись при цьому частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією, Богуславська районна рада

в и р і ш и л а:

1.Підтримати звернення депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Верховної Ради України щодо ухвалення Антиолігархічного пакету докорінних перетворень (додається).

2.Оприлюднити текст цього звернення на офіційному сайті Богуславської районної ради.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

22 червня 2018року

№ 360 - 28 - VІІ

ПІДТРИМАНО

рішенням Богуславської районної ради

від 22.06.2018 № 360 -28-VII

Звернення

депутатської фракції ВО «СВОБОДА» Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Верховної Ради України щодо ухвалення Антиолігархічного пакету докорінних перетворень

Найбільші виклики, які сьогодні постали перед українцями, це - війна, корупція і тотальне зубожіння нації. Але найстрашніше - невпевненість у завтрашньому дні, тривога кожного українця за майбутнє дітей. Причиною цього є олігархія.

По – перше, олігархія є основою системної корупції. Попри створення нових антикорупційних органів і задекларовану на найвищому рівні боротьбу з корупцією, її рівень лише зростає. Боротьба йде лише з окремими проявами корупції, а це не може розв'язати проблему системно. Бо не торкається її основи – олігархії, яка є зрощенням великого кримінального капіталу з державною владою. Адже саме олігархи залишаються головними акціонерами влади в Україні впродовж чверті століття. Це вони корумпують увесь державний апарат, за що отримують можливості за безцінь приватизовувати підприємства та творити приватні монополії, не платити податків і вивозити награбоване в офшори, «освоювати» державний бюджету через різноманітні тендери та дотації, обкладати українців непомірними тарифами та цінами за товари та послуги.

По-друге, олігархія є причиною зубожіння українців. Падіння рівня життя тотальної більшості українців - це зовсім не «дешевий популізм», а доконаний математичний факт. У визискуваній олігархами Україні її громадяни мусять працювати за 190 євро на місяць, що є найнижчою чистою середньою зарплатнею в Європі. Ця сума у понад п'ять разів менша за середню зарплатню у крихітній непромисловій Естонії, яка одночасно з нами позбулася колгоспного совєцького ярма, майже в чотири рази менша за середню заробітну плату в Польщі, яка починала з нижчих, порівняно з Україною, стартових позицій на початку 90-х рр.., і навіть менша, ніж у сусідніх Білорусі та Молдові.

По-третє, олігархи є лютим ворогом середнього класу. Вони панічно бояться конкуренції, яка підриває їхню монополію, як найшвидший спосіб отримання надприбутків. Олігархи прагнуть закріпачити українців, змусити націю працювати на себе запівдурно, але купувати- втридорога. Тому олігархія ніколи не дасть підняти голову середньому класу. Як наслідок, серед працьовитих українців є лише 3-5% реально середнього класу, а в розвитутих країнах – від 40 до 70%.

По-четверте, олігархія зацікавлена у війні буз кінця. Бо поки Нація воює, олігархи мародерствують. Вони гендлюють із країною-агросором та ведуть торгівлю на крові з окупованими територіями. Поки цивілізований світ впроваджує санкції, влада України... нарощує на 28% товарообіг із країною-агресором, а громадяни Московії, які включені до санкційних списків Європи та США, досі володіють третиною українських обленерго.

Єдиний шлях подолати олігархію – це запровадити в життя Антиолігархічний пакет докорінних перетворень, майже всі законопроекти якого зареєстровані у Верховній Раді:

1. Повернення капіталів з офшорів і ліквідація схем виведення грошей з України:

– «Про денонсацію Конвенції між Урядлм України І Урядом Республіки Кіпр про уникнення подвійного оподаткування та запобігання податковим ухиленням стосовно податків на доходи та Протоколу до неї» № 0001-1 від 02.12.2014;

- «Про повернення капіталів, що перебувають та зареєстровані в Республіці Кіпр, офшорних зонах та інших юрисдикціях, звільнених від подвійного оподаткування, або ти, що мають пільговий режим оподаткування» № 1112 від 28.11.2014;

2. Демонополізація та ліквідація олігархічної моделі економіки:

- «Про ліквідацію приватних монополій» № 1109 від 28.11.2014.

3. Заборона приватизації стратегічних підприємств:

- «Про внесення змін до Закону України «Про приватизацію державного майна» (щодо мораторію на приватизацію державного майна до стабілізації ситуації у державі)» № 2424а від 21.07.2015.

4. Деолігархізація енергетики та справедливі тарифи:

- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо забезпечення енергетичної безпеки України» № 6341 від 11.04.2017;

- «Про внесення змін до Закону України «Про ринок природного газу» (щодо особливостей функціонування газорозподільної системи)» № 6583 від 12.06.2017;

- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо порядку використання природного газу, видобутого на території України» № 2408а від 17.07.2015.

5. Земля – власність нації:

- «Про заборону торгівлі землею сільськогосподарського призначення» №2906 від 19.05.2015.

Ці законопроекти спрямовані на підрив самих основ олігархічного ладу в Україні. Необхідно якнайшвидше запустити цей процес, бо часу на бутафорні реформи вже немає – вікно можливостей для докорінних перетворень в Україні закивається, а наслідком залишення олігархів при владі може стати втрату держави.

Наголошуємо, що проведення реальної деолігархації було однією з головних вимог Революції Гідності, а сьогодні є найпершим завданням від вашого працедавця – українського народу.

Враховуючи вищевикладене, ми, депутати Богуславської районної ради, вимагаємо від Верховної Ради України негайно внести на розгляд та ухвалити Антиолігархічний пакет докорінних перетворень.

 

Тільки таким шляхом ми витягнемо Україну з ями корупції, зубожіння та війни.


Про звернення депутатів Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Його Всесвятості, Вселенського Патріарха Варфоломія Архієпископа Константинополя – Нового Рима щодо надання автокефалії Православній Церкві в Україні

Розглянувши звернення намісника Богуславського Свято-Миколаївського чоловічого монастиря Ігумена Арсенія до Його Всесвятості, Вселенського Патріарха Варфоломія Архієпископа Константинополя – Нового Рима щодо надання автокефалії Православній Церкві в Україні, керуючись при цьому частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією, Богуславська районна рада

в и р і ш и л а:

1.Схвалити звернення депутатів Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Його Всесвятості, Вселенського Патріарха Варфоломія Архієпископа Константинополя – Нового Рима щодо надання автокефалії Православній Церкві в Україні (додається).

2.Оприлюднити текст цього звернення на офіційному сайті Богуславської районної ради.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

22 червня 2018року

№ 362 - 28 - VІІ

СХВАЛЕНО

рішенням Богуславської районної ради

від 22.06.2018 №362 -28-VII

Звернення

депутатів Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання до Його Всесвятості, Вселенського Патріарха Варфоломія Архієпископа Константинополя – Нового Рима щодо надання автокефалії Православній Церкві в Україні

ВАША ВСЕСВЯТОСТЕ!

Ми, депутати Богуславської районної ради Київської області сьомого скликання, від імені та в інтересах громади Богуславського району – громадян України, спираючись на багатовікову історію українського державотворення і на основі здійснення українською нацією, усім Українським народом права на самовизначення, дбаючи про забезпечення прав і свобод, піклуючись про зміцнення громадянської злагоди на землі України, усвідомлюючи відповідальність перед Богом, власною совістю, попередніми, нинішніми та прийдешніми поколіннями, звертаємось до Вашої Всесвятості з проханням надати Вашого благословення нашому народу – Томос про автокефалію Православній Церкві в Україні.

Це є духовна основа будь-якої громади та держави в цілому. Без цієї основи народ не може існувати. Це буде великий поштовх для об'єднання всього українського суспільства – визнання української церкви.

Ви, Ваша Всесвятосте, - єдина особа у світі, яка має канонічне право і законне право вирішити такого роду питання.

Ми підтримуємо усі зусилля Президента України та церковних ієрархів, що спрямовані на створення Єдиної Помісної Православної Церкви в Україні, а також на подолання існуючого церковного розділення.

З повагою та надією депутати районної ради від імені Богуславської громади.

 


Пошук по сайту

Важливі анонси

No events

ban pr uk

ban vr uk

urad portal 180x60

ukrinform 150x60

4

uk 180x60