Які послуги Міністерства юстиції громадяни можуть отримати онлайн?

1. Доступ до державних реєстрів:

 Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, за допомогою якого можна:

o отримати відомості про зареєстровані речові права на нерухоме майно

o перевірити документ, виданий Державним реєстром речових прав на нерухоме майно

o попередньо подати заяву про державну реєстрацію прав та їх обтяжень

o отримати інформацію про стан розгляду заяви (запиту)

o поставити об'єкт нерухомого майна на контроль

 Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, який дозволяє:

o отримати чи перевірити наявну інформаційну довідку

 Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, завдяки якому можна:

o безкоштовно отримати відомості онлайн

o отримати електронну виписку (довідку, витяг)

o отримати відповідь на запит

o подати заяву для проведення державної реєстрації

 Реєстру громадських об'єднань

 Державного реєстру друкованих ЗМІ та інформаційних агенств як суб'єктів інформаційної діяльності

 Єдиного реєстру громадських формувань

 Єдиного реєстру арбітражних керуючих

 Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб'єктів владних повноважень

 Єдиного державного реєстру судових рішень

 Єдиного реєстру апостилів

 Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення

 Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"

 Єдиного реєстру нотаріусів

2. Доступ до веб-порталу звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, через який Ви можете:

 подати заяву онлайн

 записатись на прийом до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час

 задати питання в режимі онлайн та отримати відповіді від фахівців

3. Запис на прийом до керівника державної установи в режимі відеоконференції

4. Доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (ЄДР), за допомогою якого у Вас є можливість:

 безкоштовно отримати відомості з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації

 отримати відомості з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки

 отримати відповідь на запит

 оформити та подати електронні документи, які в подальшому направляються державному реєстратору

5. Отримання інформації про діяльність арбітражних керуючих

6. Доступ до послуг електронного суду:

 сплата судового збору онлайн

 отримання інформації щодо стадії розгляду судової справи

 доступ до Єдиного державного реєстру судових рішень

 отримання процесуальних документів в електронному вигляді

 надсилання судових повісток шляхом SMS-повідомлень

 вільний доступ до відомостей у справах про банкрутство

7. Замовлення електронного цифрового підпису

Електронні сервіси доступні за посиланням: https://kap.minjust.gov.ua/

Контактний телефон: 0-800-50-85-84 (дзвінки в межах України безкоштовні)


Як захиститися від насильства у сім'ї? Консультує Міністр юстиції України

Мій чоловік, коли вип'є, піднімає на мене руку. Спершу думала, що цього більше не повториться, але за останній рік він мене бив мало не щомісяця. Що мені робити?

Ольга

Перш за все, хочу порадити Вам і всім громадянам, які зазнають насильства, в жодному разі не мовчати. Агресор не одумається і не втихомириться. Чим довше ви мовчите про проблему, тим більше насильник переконується у своїй безкарності, й тим більше у нього розв'язуються руки.

Історично склалося, що цю проблему в нас намагалися замовчувати, адже не хотіли «виносити сміття з хати». За даними Міністерства внутрішніх справ, упродовж 2017 року до поліції надійшло понад 110 тисяч заяв та повідомлень про домашнє насильство. І це при тому, що за статистикою усього лише 10-15% постраждалих від домашнього насильства звертаються за допомогою. Тому можна лише уявити, скільки реально жінок страждають від побоїв. Більше того, за експертними оцінками, щороку понад 600 жінок в Україні гинуть через такого роду знущання.

Що зробило Міністерство юстиції для посилення відповідальності агресора?

Ми не могли залишати цю проблему в тому стані, в якому вона перебувала роками. Тому разом з народними депутатами було розроблено й прийнято Закон «Про запобігання та протидію домашньому насильству». Він деталізує види насильства, визначаючи фізичне, сексуальне, психологічне та економічне. Окрім цього, було внесено зміни до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів, які запровадили кримінальну відповідальність за домашнє насильство в будь-яких його проявах.

Якого покарання слід очікувати тим, хто вчиняє домашнє насильство?

Стосовно кривдника може бути винесено терміновий заборонний припис, який зобов'язує залишити місце проживання (перебування) постраждалої особи терміном до 10 днів.

Інші можливі механізми захисту від домашнього насильства – обмежувальний припис, взяття на профілактичний облік та проведення профілактичної роботи, а також направлення для проходження програми для кривдників. Ці заходи забороняють кривдникові мешкати з постраждалою особою в одному приміщенні та будь-яким чином взаємодіяти з нею на термін до 6 місяців.

Якщо дії правопорушника будуть кваліфіковані як адміністративне правопорушення, то йому на перший раз загрожує штраф від 170-340 грн, громадські роботи від 30 до 40 годин або ж адміністративний арешт на строк до 7 діб. У разі вчинення тих самих дій протягом року штраф може сягнути 680 грн, тривалість громадських робіт збільшення 60 годин, а адміністративний арешт становитиме вже 15 діб.

Також за домашнє насильство передбачена кримінальна відповідальність. У цьому випадку санкції значно суворіші, з тюремним ув'язненням. Зокрема, особі може бути присуджено громадські роботи на строк від 150 до 240 годин, арешт на строк до 6 місяців, обмеження волі на строк до 5 років або позбавлення волі на строк до 2 років. Але дані норми почнуть діяти з 11 січня 2019 року.

Куди звертатися громадянам, які постраждали від домашнього насильства?

Постраждалі від домашнього насильства можуть звернутися до:

– уповноважених підрозділів органів поліції,

– загальних та спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб,

– служби у справах дітей за місцем свого проживання,

– скористатися послугами адвокатів нашої системи безоплатної правової допомоги.

Куди звертатися за більш детальними консультаціями та роз'ясненнями?

Якщо у вас виникнуть питання з цього приводу - телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 800 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах всієї України. Там ви зможете отримати консультацію і правовий захист.

Середа, 12 грудня 2018 08:47

Виконавчий апатар Богуславської районної ради інформує

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 10 грудня 2018 року № 42 /1.1.-10а

м. Богуслав

Про скликання тридцять п'ятої сесії Богуславської районної ради сьомого скликання

Відповідно до статті 46, пункту 1 частини 6 статті 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні:

1. Скликати тридцять п'яту сесію районної ради сьомого скликання 21 грудня 2018 року в адмінприміщенні районної ради за адресою: вулиця І.Франка, 4 (ІІІ поверх, зал засідань).

2. Встановити, що засідання тридцять п'ятої сесії районної ради відбудеться о 10-й годині ранку.

3. Передбачити внесення на розгляд ради наступні питання:

1.Про районний бюджет Богуславського району на 2019 рік

2.Про затвердження районної програми «Висвітлення діяльності органів влади та органів місцевого самоврядування Богуславського району у засобах масової інформації» на 2019-2020 роки

3.Про затвердження програми підтримки розвитку цифрових засобів масової інформації ТРС «Богуслав» Богуславського району на 2019-2020 роки

4.Про затвердження Програми розвитку фізичної культури та спорту Богуславської районної організації ВФСТ «Колос» на 2019-2023 роки

5. Про затвердження районної Програми забезпечення спеціалістів галузі охорони здоров'я Богуславського району житлом шляхом відшкодування плати за найм орендованого житла на 2018-2020 роки

6.Про внесення доповнень до Програми будівництва, реконструкції та ремонту об'єктів дорожнього господарства Богуславського району на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Богуславської районної ради від 05.10. 2018 року № 390 -32 –VIІ

7.Звіт директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Богуславської районної ради Київської області про діяльність Центру та виконання своїх функціональних обов'язків

8.Про притягнення до дисциплінарної відповідальності головного лікаря Богуславської центральної районної лікарні Шинкаренка В.П у вигляді попередження

9. Про затвердження Порядку формування тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання

10. Про затвердження Процедури встановлення тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання

11.Про затвердження плану роботи Богуславської районної ради на перше півріччя 2019 року

12. Про затвердження переліку об'єктів спільної власності територіальних громад Богуславського району

13. Про надання КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Богуславської районної ради Київської області в оренду частини нежитлового приміщення Богуславського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - гімназія»

14. Про надання Богуславській районній організації Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Спілка молодих соціалістів» в оренду частини нежитлового приміщення Богуславського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 - гімназія»

Голова ради В.М. Замирайло

Р І Ш Е Н Н Я

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету

Богуславського району за 9 місяців 2018 року

Розглянувши клопотання Богуславської райдержадміністрації про затвердження звіту «Про виконання районного бюджету за 9 місяців 2018 року», відповідно до пункту 17 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні", статті 80 Бюджетного Кодексу України, враховуючи при цьому висновки та рекомендації постійної комісії з питань бюджету та фінансів, Богуславська районна рада

вирішила:

1. Затвердити звіт про виконання районного бюджету за 9 місяців 2018 року по доходах у сумі 251 771 129 (Двісті п'ятдесят один мільйон сімсот сімдесят одна тисяча сто двадцять дев'ять) гривень, по видатках у сумі 248 786 532 (Двісті сорок вісім мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч п'ятсот тридцять дві) гривні, з перевищенням доходів над видатками у cумі 2 984 597 (Два мільйони дев'ятсот вісімдесят чотири тисячі п'ятсот дев'яносто сім) гривень, у тому числі:

1.1. По загальному фонду районного бюджету по доходах у сумі 248 242 738 (Двісті сорок вісім мільйонів двісті сорок дві тисячі сімсот тридцять вісім) гривень, по видатках у сумі 239 584 016 (Двісті тридцять дев'ять мільйонів п'ятсот вісімдесят чотири тисячі шістнадцять) гривень, з перевищенням доходів над видатками у cумі 8 658 722 (Вісім мільйонів шістсот п'ятдесят вісім тисяч сімсот двадцять дві) гривні;

1.2. По спеціальному фонду районного бюджету по доходах у сумі 3 528 391 (Три мільйони п'ятсот двадцять вісім тисяч триста дев'яносто одна) гривня, по видатках у сумі 9 202 516 (Дев'ять мільйонів двісті дві тисячі п'ятсот шістнадцять ) гривень, з перевищенням видатків над доходами в сумі 5 674 125 (П'ять мільйонів шістсот сімдесят чотири тисячі сто двадцять п'ять) гривень.

2. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію Богуславської районної ради з питань бюджету та фінансів.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

30 листопада 2018 року

№ 405 - 34 -VII

 

 

                                                                                                                                                                                   РІШЕННЯ

                                    

Про внесення змін до рішення районної ради від 22.12.2017 29724 –VІІ “Про районний бюджет Богуславського району на 2018 рік”

 

   Розглянувши пропозиції районної державної адміністрації про внесення змін до рішення районної ради від 22.12.2017 №297-24-УІІ «Про районний бюджет Богуславського району на 2018 рік», відповідно до пункту 17 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Бюджетного Кодексу України, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії з питань бюджету та фінансів, Богуславська районна рада

вирішила:

  1. Внести наступні зміни до рішення районної ради від 22.12.2017 № 297 –24 -VІІ “Про районний бюджет   Богуславського району на 2018 рік”, а саме:

   1.1.У абзаці першому пункту 1 цифри “316 109,70475“, “312 707,01975”, “3 402,685”, “185,285”, замінити відповідно на цифри “318 480,44175“, “314 705,95675”, “3 774,485”, “557,085”,.

     1.2. У абзаці другом пункту 1 цифри “328 950,47620“, “306 240,65175“, “22 709,82445“, "19 492,42445", замінити відповідно на цифри “332 502,08320“, “317 202,21475“, “15 299,86845“, "12 082,46845".

   1.3.У абзаці третьому пункту 1 цифру “18 654,698“, замінити відповідно на цифру “10 872,942“.

   1.4.У абзаці четвертому пункту 1 цифру “18 654,698“, замінити відповідно на цифру “10 872,942“.

   1.5. У абзаці першому пункту 2 цифри “306 240,65175“, “22 709,82445“, "19  492,42445"., замінити відповідно на цифри “317 202,21475“, “15 299,86845“, "12 082,46845".

   1.6. У абзаці першому пункту 4 цифру “12 167,98728", замінити відповідно на цифру "17 726,23728".

   1.7. У абзаці першому пункту 5 цифру “19 492,42445", замінити відповідно на цифру "12 082,46845".

   1.8. У абзаці першому пункту 7 цифру “3 501,094", замінити відповідно на цифру "3 365,794".

 

    

2. Внести зміни у додатки № 1,2,3,5,6,7 до рішення районної ради від 22.12.2017 № 297-24 -VІІ “Про районний бюджет Богуславського району на 2018 рік”, виклавши їх у новій редакції, що додаються.

   3.Контроль покласти на постійну комісію з питань бюджету та фінансів.

             Голова ради                                                         В. Замирайло

м. Богуслав

30 листопада 2018 року

№  406-34 -VII


Р І Ш Е Н Н Я

Про погодження призначення на посаду директора Дибинецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів - дитячий садок» Богуславської районної ради Київської області

Розглянувши лист відділу освіти Богуславської райдержадміністрації про погодження призначення на посаду директора Дибинецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів - дитячий садок» Богуславської районної ради Київської області Товкач А. Д., як таку, що успішно пройшла конкурсний відбір, відповідно до статті 25 Закону України «Про освіту», статті 26 Закону України «Про загальну середню освіту», керуючись при цьому пунктом 20 частини 1статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Положенням про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Богуславського району Київської області, затвердженого рішенням Богуславської районної ради від 05.10.2018 р. № 392-32-VIІ, враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією, Богуславська районна рада

вирішила:

Погодити призначення на посаду директора Дибинецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів - дитячий садок» Богуславської районної ради Київської області Товкач Антоніну Дмитрівну, як таку, що успішно пройшла конкурсний відбір.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

30 листопада 2018 року

№ 407 - 34– VIІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Гавриленка М.П.

Розглянувши звернення до виконавчого апарату районної ради Гавриленка М. П. про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться в його власності, керуючись при цьому статті 23 Закону України «Про оцінку земель», частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії з питань агропромислового розвитку, земельних відносин та комунальної власності, Богуславська районна рада

вирішила:

1. Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка розташована в межах Дибинецької сільської ради Богуславського району Київської області, що перебуває у власності Гавриленка Миколи Петровича для ведення особистого селянського господарства:

1.1. земельна ділянка площею 2,0000 га, кадастровий номер: 3220681400:03:007:0078, нормативна грошова оцінка 110411,83 грн. (сто десять тисяч чотириста одинадцять грн. 83 коп.)

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань агропромислового розвитку, земельних відносин та комунальної власності.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

30 листопада 2018 року

№ 410 -34 -VIІ

Р І Ш Е Н Н Я

Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Гавриленка А.П.

Розглянувши звернення до виконавчого апарату районної ради Гавриленка А. П. про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка знаходиться в його власності, керуючись при цьому статті 23 Закону України «Про оцінку земель», частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії з питань агропромислового розвитку, земельних відносин та комунальної власності, Богуславська районна рада

вирішила:

1. Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка розташована в межах Дибинецької сільської ради Богуславського району Київської області, що перебуває у власності Гавриленка Андрія Петровича для ведення особистого селянського господарства:

1.1. земельна ділянка площею 2,0000 га, кадастровий номер: 3220681400:03:007:0077, нормативна грошова оцінка 83 075,20 грн. (вісімдесят три тисячі сімдесят п'ять грн.20 коп.)

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань агропромислового розвитку, земельних відносин та комунальної власності.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

30 листопада 2018 року

№ 409 -34 -VIІ

Про встановлення надбавки за вислугу років голові Богуславської районної ради сьомого скликання Замирайлу В.М.

Відповідно до частини 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 22 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», пунктів 3, 6 постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», враховуючи при цьому висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією, Богуславська районна рада

вирішила :

1. Встановити Замирайлу Володимиру Миколайовичу, голові Богуславської районної ради сьомого скликання, з 01 грудня 2018 року щомісячну надбавку за вислугу років у розмірі 10 відсотків до посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування як такому, стаж служби якого в органах місцевого самоврядування станом на 01 грудня 2018 року становить 3 роки.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

30 листопада 2018 року

№ 408 -34 -VIІ

З 1 грудня розмір аліментів буде підвищено: Консультує Міністр юстиції України Павло Петренко

Доброго дня, пане Міністре! Скажіть, чи це правда, що з 1 грудня розмір аліментів збільшиться?

Соня Гук

Хочу поінформувати шановну читачку, що на початку липня ми домоглися прийняття другого пакету законів у рамках проекту Уряду та Мін'юсту #ЧужихДітейНеБуває. Новації

цих законів покликані захистити економічні права найменших українців та убезпечити їх від можливого економічного насильства з боку дорослих.

Серед іншого ми прописали й норму, яка стосується підвищення мінімального розміру аліментів на одну дитину. Ця норма, як й інші положення пакету законів, почала діяти 28 серпня.

Який розмір аліментів запроваджується цим Законом?

Відповідно до прийнятих змін, мінімальний гарантований розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим, ніж 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Однак ця сума може бути присуджена лише в тому випадку, коли у батька чи матері, які проживають окремо, не вистачає коштів для того, щоб платити більші аліменти.

Натомість, мінімальний рекомендований розмір аліментів на одну дитину прирівнюється до прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

З 28 серпня це стало:

1. 1559 грн для дитини до 6 років,

2. 1944 грн для дітей від 6 до 18 років.

З 1 грудня планується підняття відповідних сум до:

1. 1626 грн для дітей менше 6 років,

2. 2027 грн для дітей 6 років і старших.

Яким чином здійснюватиметься контроль за цільовим витрачанням аліментів?

Одне з важливих питань, які нам задавали як представники громадськості, так і депутати перед прийняттям другого пакету законів, стосувалося посилення контролю за використанням коштів. Адже багато хто побоювався, що сплачені аліменти можуть використовуватися не на потреби дитини.

Хочу наголосити, що орган опіки та піклування проводитиме регулярні інспекції батьків, з якими живуть діти і які, відповідно, отримують аліменти. Порядок та періодичність таких інспекцій визначатиметься Мінсоцполітики.

Окрім того, за заявою платника аліментів, який не має заборгованості зі сплати аліментів, інспекції можуть проводитися позапланово, але не більше за один раз на три місяці.

Також у законі ми передбачили санкції до того з батьків, котрий витрачає отримані кошти не на потреби дитини, зокрема, ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов'язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей тягне за собою попередження або накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Де можна отримати детальнішу консультацію по кожному конкретному випадку?

Для того, щоб отримати більш детальні консультації чи роз'яснення, слід звернутися до одного з наших центрів чи бюро безоплатної правової допомоги. Дізнатися, де розташований найближчий з них можна на сайті http://legalaid.gov.ua/ua/ або за телефоном гарячої лінії: 0(800)213-103.


Які ознаки домашнього насильства та як його ідентифікувати?

Домашнє насильство – це:

 діяння (дія або бездіяльність) або погроза його вчинення

 фізичне, сексуальне, психологічне або економічне насильство

На кого поширюється дія законодавства про запобігання та протидію домашньому насильству?

Незалежно від факту спільного проживання законодавство поширюється на:

 подружжя

 колишнє подружжя

 наречених

 матір (батька) або дітей одного з подружжя (колишнього подружжя) та іншого з подружжя (колишнього подружжя)

 осіб, які спільно проживають (проживали) однією сім'єю, але не перебувають (не перебували) у шлюбі між собою, їхніх батьків та дітей

 осіб, які мають спільну дитину (дітей)

 батьків (мати, батько) і дитину (дітей)

 діда (бабу) та онука (онучку)

 прадіда (прабабу) та правнука (правнучку)

 вітчима (мачуху) та пасинка (падчерку)

 рідних братів і сестер

 інших родичів: дядька (тітку) та племінника (племінницю), двоюрідних братів і сестер, двоюрідного діда (бабу) та двоюрідного онука (онучку)

 дітей подружжя, колишнього подружжя, наречених, осіб, які мають спільну дитину (дітей), які не є спільними або всиновленими

 опікунів, піклувальників, їхніх дітей та осіб, які перебувають (перебували) під опікою, піклуванням

 прийомних батьків, батьків-вихователів, патронатних вихователів, їхніх дітей та прийомних дітей, дітей-вихованців, дітей, які проживають (проживали) в сім'ї патронатного вихователя

!!! Дія законодавства поширюється також на інших родичів, інших осіб, які пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки, за умови спільного проживання, а також на суб'єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству

Що робити, якщо Ви стали жертвою домашнього насильства?

Термінові дії:

! Не мовчіть – одразу викликайте поліцію за номером 102

У випадку існування безпосередньої загрози Вашому життю чи здоров'ю за Вашою заявою чи за ініціативи поліції щодо кривдника виноситься ТЕРМІНОВИЙ ЗАБОРОННИЙ ПРИПИС, який може включати в себе такі заходи:

 зобов'язання залишити Ваше місце проживання (перебування)

 заборона на вхід та перебування в Вашому місці проживання (перебування)

 заборона в будь-який спосіб з Вами контактувати

Строк дії припису – до 10 діб

Відповідальність за невиконання термінового заборонного припису:

 штраф

 громадські роботи від 30 до 40 годин

 адміністративний арешт строком до 7 діб

Подальші дії:

Ви, ваш представник, а в разі вчинення насильства за ознакою статі стосовно дитини - батьки або інші її законні представники, родичі, орган опіки та піклування маєте право звернутися до суду із заявою про видачу ОБМЕЖУВАЛЬНОГО ПРИПИСУ, який передбачає:

 заборону перебувати в місці спільного проживання (перебування) з постраждалою особою

 усунення перешкод у користуванні майном, що є об'єктом права спільної сумісної власності або особистою приватною власністю постраждалої особи

 обмеження спілкування з постраждалою дитиною

 заборону наближатися на визначену відстань до місця проживання (перебування), навчання, роботи, інших місць частого відвідування постраждалої особи

 заборону розшукувати, переслідувати та в будь-який спосіб спілкуватися з постраждалою особою

 заборону вести листування, телефонні переговори або контактувати з постраждалою особою

Строк дії припису – від 1 до 6 місяців (може бути продовжено судом до 6 місяців)

Де і як можна отримати допомогу?

 зателефонуйте на «гарячу лінію» - 116 123 (цілодобово та безкоштовно в межах України) – надається психологічна, юридична, соціальна допомога

 зверніться за захистом та наданням кваліфікованої юридичної допомоги до бюро/центрів з надання безоплатної правової допомоги. Назви та адреси бюро/центрів доступні за посиланням: https://minjust.gov.ua/news/info/adresi-tsentriv-z-nadannya-bezoplatnoi-pravovoi-dopomogi

 зверніться за порадою до сімейних радників - https://www.facebook.com/groups/254768411888206/?fref=nf

 зверніться за психологічною підтримкою та соціальною допомогою до мобільних бригад - https://www.msp.gov.ua/news/14910.html та центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді - https://www.msp.gov.ua/news/14911.html

ЗУПИНИМО НАСИЛЬСТВО РАЗОМ!

 

П'ятниця, 30 листопада 2018 11:40

Підсумки поіменного відкритого голосування по питаннях порядку денного позачергової 34 сесії Богуславської районної ради

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету Богуславського району за 9 місяців 2018 року

2. Про внесення змін до рішення районної ради від 22.12.2017 № 297 –24 –VІІ "Про районний бюджет Богуславського району на 2018 рік"

3. Про погодження призначення на посаду директора Дибинецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів - дитячий садок» Богуславської районної ради Київської області

4. Про встановлення надбавки за вислугу років голові Богуславської районної ради сьомого скликання Замирайлу В.М.

5. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Гавриленка А.П.

6. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Гавриленка М.П.

pid34

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 29.11. 2018 року № 38/1.1.-10а

м. Богуслав

Про скликання позачергової тридцять четвертої сесії

Богуславської районної ради сьомого скликання

Відповідно до статті 46, пункту 1 частини 6 статті 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні:

1. Скликати позачергову тридцять четверту сесію районної ради сьомого скликання 30 листопада 2018 року в приміщенні районної ради за адресою: вулиця І.Франка, 4 (ІІІ поверх, зал засідань)

2. Встановити, що засідання районної ради відбудеться о 10:00 годині.

3. Передбачити внесення на розгляд ради питання:

1. Про затвердження звіту про виконання районного бюджету Богуславського району за 9 місяців 2018 року

2. Про внесення змін до рішення районної ради від 22.12.2017 № 297 –24 –VІІ "Про районний бюджет Богуславського району на 2018 рік"

3. Про погодження призначення на посаду директора Дибинецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа I-III ступенів - дитячий садок» Богуславської районної ради Київської області

4. Про встановлення надбавки за вислугу років голові Богуславської районної ради сьомого скликання Замирайлу В.М.

5. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Гавриленка А.П.

6. Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Гавриленка М.П.

Голова ради В.М.Замирайло

Як виїхати з дитиною за кордон? Детальні роз'яснення законодавства

 

Той з батьків, з ким не проживає дитина, і який не має заборгованості зі сплати аліментів, має право:

на виїзд за кордон з дитиною на строк, передбачений нотаріально посвідченою згодою або рішенням суду, з метою:

• лікування;

• навчання;

• участі дитини в дитячих змаганнях, фестивалях, наукових виставках, учнівських олімпіадах та конкурсах;

• екологічних, технічних, мистецьких, туристичних, дослідницьких, спортивних заходах;

• оздоровлення та відпочинку дитини за кордоном, у тому числі у складі організованої групи дітей.

Який порядок виїзду за кордон з дитиною?

Особа, яка планує виїхати з дитиною звертається рекомендованим

листом із повідомленням про вручення до того з батьків, з яким проживає дитина. В листі зазначаються мета виїзду, держава прямування та відповідний часовий проміжок перебування у цій державі

=> У разі ненадання тим із батьків, з яким проживає дитина, нотаріально

посвідченої згоди на виїзд дитини за кордон у десятиденний строк з моменту повідомлення про вручення рекомендованого листа, така особа має право звернутися до суду із заявою про надання дозволу на виїзд дитини за кордон без згоди другого з батьків

Які документи необхідно пред'явити при перетині державного кордону?

• нотаріально посвідчену згоду того з батьків, з ким проживає дитина, на виїзд за кордон або відповідне рішення суду чи його засвідчену належним чином копію.

Той з батьків, з яким проживає дитина, за відсутності заборгованості зі сплати аліментів зі сторони іншого з батьків, має право:

на виїзд за кордон з дитиною строком до 1 місяця з метою:

• лікування;

• навчання;

• участі дитини в дитячих змаганнях, фестивалях, наукових виставках, учнівських олімпіадах та конкурсах;

• екологічних, технічних, мистецьких, туристичних, дослідницьких, спортивних заходах;

• оздоровлення та відпочинку дитини за кордоном, у тому числі у складі організованої групи дітей.

Якщо у відомо місце проживання іншого з батьків, який не ухиляється та належно виконує батьківські обов'язки, його необхідно поінформувати шляхом надсилання рекомендованого листа про тимчасовий виїзд дитини за межі України, в якому зазначаються мета виїзду, держава прямування та відповідний часовий проміжок перебування у цій державі.

Які документи необхідно пред'явити при перетині державного кордону?

• рішення суду або органу опіки та піклування* про визначення місця проживання дитини або їх копій, засвідчених нотаріально чи органом, який їх видав.

*Органи опіки та піклування це:

районні, районні у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчі органи міської, районної у місті (у разі їх утворення), сільської, селищної ради об'єднаної територіальної громади.

Той з батьків, з яким проживає дитина, має право:

на виїзд за кордон з дитиною строком до одного місяця та більше з метою:

• лікування;

• навчання;

• участі дитини в дитячих змаганнях, фестивалях, наукових виставках, учнівських олімпіадах та конкурсах;

• екологічних, технічних, мистецьких, туристичних, дослідницьких, спортивних заходах;

• оздоровлення та відпочинку дитини за кордоном, у тому числі у складі організованої групи дітей.

за умови наявності заборгованості зі сплати аліментів:

• сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за чотири місяці, підтвердженої довідкою про наявність заборгованості зі сплати аліментів;

• сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за три місяці, якщо аліменти сплачуються на утримання дитини з тяжкою хворобою або інвалідністю.

Як отримати довідку про наявність заборгованості зі сплати аліментів?

Особа, яка планує виїхати із дитиною за кордон звертається до державної виконавчої служби/ приватного

виконавця із заявою про видачу довідки

про наявність заборгованості

зі сплати аліментів

=>

Державна виконавча служба/приватний виконавець зобов'язані видати таку довідку

протягом трьох робочих днів

=>

Довідку необхідно використати протягом одного місяця з дня її

видачі

Які документи необхідно пред'явити при перетині державного кордону?

• довідку про наявність заборгованості зі сплати аліментів або її копію, засвідчену нотаріально або органом, який її видав;

• документ, який підтверджує інвалідність або тяжке захворювання дитини або його копію, засвідчену нотаріально або органом, який його видав (за умови наявності заборгованості зі сплати аліментів, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за три місяці).

Богуславським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури в суді доведено вину 20-річного молодика за вчинення умисного вбивства та засуджено до 12 років позбавлення волі.

Установлено, що в лютому минулого року двоє рідних братів, за місцем проживання в селі Вільхівець Богуславського району, вживали алкогольні напої.

У подальшому, обвинувачений, на ґрунті неприязних відносин, вирішив вбити неповнолітнього брата. Так, накинувши та затягнувши мотузку на шиї потерпілого, зловмисник повісив останнього на вішалці для одягу. У результаті чого, 17-річний хлопець помер на місці.

Дії чоловіка кваліфіковано за ч. 1 ст. 115 (умисне вбивство) КК України.

Незважаючи на достатньо зібрані докази під час досудового розслідування, обвинувачений свою вину не визнав, і вказав, що його брат вчинив самогубство та він непричетний до його смерті.

За результатами судового розгляду, завдяки принциповій позиції прокуратури, обвинуваченого визнано винними у вчиненні інкримінованого йому кримінального правопорушення та засуджено до 12 років позбавлення волі.

Начальник Богуславського відділу

Кагарлицької місцевої прокуратури В.Ковальський

БОГУСЛАВСЬКА РАЙОННА РАДА СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

Про схвалення звернення депутатів Богуславської районної ради Київської області до Президента України та Кабінету Міністрів України щодо неприпустимості підвищення ціни на газ для населення

Керуючись частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією, Богуславська районна рада

в и р і ш и л а:

1.Схвалити звернення депутатів Богуславської районної ради Київської області до Президента України та Кабінету Міністрів України щодо неприпустимості підвищення ціни на газ для населення (додається).

2. Направити звернення за належністю для відповідного розгляду

3.Оприлюднити текст цього звернення на офіційному сайті Богуславської районної ради.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

14 листопада 2018року

№ 404 -33 - VІІ

Схвалено

рішенням Богуславської районної ради

від 14.11.2018 № 304 -33-VII

Звернення

депутатів Богуславської районної ради Київської області до Президента України та Кабінету Міністрів України щодо неприпустимості підвищення ціни на газ для населення

Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив про неминучість підвищення ціни на газ для населення з початком опалювального сезону. Традиційно Голова Уряду аргументував такі дії виконанням вимог МВФ для виділення чергового кредитного траншу. Насправді ж МВФ вимагає лише збалансувати економіку, привести до оптимальних показників дефіцит державного бюджету та боргових зобов'язань.

Ми, депутати Богуславської районної ради, вважаємо підняття ціни на газ для населення неприпустимим і таким, що порушує права громадян України на доступні житлово-комунальні послуги для всіх споживачів. Більше того, переконані, що боргова політика уряду є неефективною і такою, яка шкодить національним інтересам і вітчизняній економіці. Наголошуємо, що внутрішні резерви України за умови їх ефективного використання та викорінення корупції дозволять забезпечити економічну незалежність держави, у тому числі й енергетичної.

«Укргазвидобування» та приватні компанії видобувають з українських надр понад 20 млрд. кубометрів газу. У той же час населення України споживає 17 млрд. кубометрів. Україна має чудові перспективи нарощувати видобуток власного газу видобуваючи не тільки поверхневий газ, а й горизонтальний та газ на великих глибинах, який залишається недоторканим. Цим газом Україна могла б покривати усі свої потреби та продавати його на експорт.

Поважне експертне середовище зазначає, що об'єктивна вартість українського газу – від 1500 до 2000 грн за тисячу кубометрів. Навіть чинна для українців ціна (6957 грн за тисячу кубометрів) у 3,5-4,5 рази більше за оголошену експертами. Відтак, яке економічне обґрунтування дозволяє уряду заявляти про чергове підвищення ціни на газ для населення?

Крім того, аналіз поточної ситуації в Україні засвідчує випередження зростання тарифів над зростанням доходів населення. Останні протягом 3 років зросли щонайменше у 5 разів.

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Президента України та Кабінету Міністрів України упередити будь-які дії щодо безпідставного підвищення ціни на газ населення.

Натомість пропонуємо низку заходів, які дозволять вивести країну із енергетичної кризи, а не провадити антинародну тарифну політику.

1. Розвиток альтернативної енергетики (дизпаливо з вугілля, біопаливо, вітрова, сонячна та гідроелектроенергія). Ліквідувати всі штучні обмеження та фінансові бар'єри для підприємницького середовища, територіальних громад та громадян щодо розвитку та використання альтернативних джерел енергії. Вдосконалити системи пільг для енергоощадних технологій. Запровадити енергоощадні технології на державних та комунальних об'єктах. Вдосконалити систему пільгового кредитування проектів із покращення енергоефективності як для малого й середнього бізнесу, так і для домогосподарств.

2. Провести енергоаудит, повну інвентаризацію видобутку та виробництва усіх видів енергоносіїв, встановити реальних власників, наявність та законність отриманих ліцензій підприємств вугле-, газо- і нафтовидобутку.

3. Надавати населенню природний газ та електроенергію за собівартістю. Встановити по всій країні лічильники тепла та комунальних послуг.

4. Диверсифікувати імпортні джерела енергоносіїв – не більше ніж 30% від однієї держави-постачальника. Запровадити та розвивати спеціальні торговельні програми (наприклад, проект «Карбамід в обмін на скраплений газ»). Не допустити повернення монополії іноземних енергетичних компаній на українському ринку.

5. Запровадити прозорі тендери на закупівлю обладнання для державних енергетичних підприємств. Запровадити жорсткий державний контроль за обсягом видобутку, формуванням собівартості видобутку, розподілом і постачанням вуглеводнів та ціноутворенням в енергетиці.

6. Збільшити видобуток власних газу, нафти та вугілля. Розвивати поглиблену переробку видобутих енергоносіїв. Встановлювати квоти на експорт видобутих вуглеводнів з території України залежно від їхньої ціни на внутрішньому та світовому ринках, а також залежно від обсягу споживання на внутрішньому ринку.

7. Домогтися продажу іноземного газу європейським споживачам на східному, а не на західному кордоні України.

8. Відновити видобуток газу і нафти на шельфі Чорного моря.

9. Встановити державну монополію на розробку та видобування паливних корисних копалин, дорогоцінних природних органічних сполук, мінералів тощо.


БОГУСЛАВСЬКА РАЙОННА РАДА СЬОМОГО СКЛИКАННЯ

Р І Ш Е Н Н Я

Про підтримку звернення депутата Богуславської районної ради Київської області Гузієнка А.В. до Президента України щодо негайного скасування постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ для населення

Розглянувши звернення депутата Богуславської районної ради Київської області Гузієнка А.В. до Президента України щодо негайного скасування постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ для населення, керуючись при цьому частиною 2 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи висновки та рекомендації постійної комісії районної ради з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією, Богуславська районна рада

в и р і ш и л а:

1. Підтримати звернення депутата Богуславської районної ради Київської області Гузієнка Анатолія Васильовича до Президента України щодо негайного скасування постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ для населення, що додається.

2. Направити звернення за належністю для відповідного розгляду.

3.Оприлюднити текст цього звернення на офіційному сайті Богуславської районної ради.

4.Контроль за виконання даного рішення покласти на голову постійної комісії з питань регламенту, депутатської етики, забезпечення діяльності депутатів, законності і правопорядку, взаємодії з правоохоронними органами і боротьби із корупцією.

Голова ради В.М.Замирайло

м. Богуслав

14 листопада 2018року

№ 403 - 33 - VІІ

Підтримано

рішенням районної ради

від14.11.2018 № 403 -33-УІІ

ЗВЕРНЕННЯ

депутата Богуславської районної ради Київської області Гузієнка А.В. до Президента України щодо негайного скасування постанови Кабінету Міністрів України про підвищення ціни на газ для населення

Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що рішенням уряду від 19 жовтня 2018 року було прийнято рішення уряду про підвищення ціни на газ для населення на 23%.

За рішенням Уряду з 1 листопада поточного року ціна газу для населення складатиме 8550 грн за тисячу кубометрів.

Традиційно Голова Уряду аргументував такі дії виконанням вимог МВФ для виділення чергового кредитного траншу. Крим того, було наголошено, що раніше Урядом під це зобов'язання, були взяті багатомільярдні кредити, які збільшили загальний обсяг державного боргу на майже 50 млрд дол. І наразі настає період виплати значної частини цього боргу. Аби зробити це, Україні потрібно знайти прийнятні фінансові інструменти. Співпраця з МВФ – один з таких інструментів. Але активізувати її можна лише при умові виконання зобов'язання щодо ціни на газ для населення.

Тобто, Уряд черговий раз замість вчинення дій щодо розвитку економіки та підтримки бізнесу в країні та подолання корупції вчергове намагається залізти в кишеню звичайних громадян та саме за їх рахунок вирішити питання погашення багатомільярдних кредитів, отриманих ним же та «освоєних» друзями президента.

Насправді ж МВФ вимагає лише збалансувати економіку, привести до оптимальних показників дефіцит державного бюджету та боргових зобов'язань.

Ми, депутати Богуславської районної ради, вважаємо рішення Уряду від 19 жовтня про підвищення ціни на газ для населення неприпустимим і таким, що порушує конституційні права громадян України на доступні житлово-комунальні послуги для всіх споживачів та порушенням їх конституційних прав на достойний рівень життя. Більше того, переконані, що боргова політика уряду є неефективною і такою, яка шкодить національним інтересам і вітчизняній економіці. Наголошуємо, що внутрішні резерви України за умови їх ефективного використання та викорінення корупції дозволять забезпечити економічну незалежність держави, у тому числі й енергетичну.

«Укргазвидобування» та приватні компанії видобувають з українських надр понад 20 млрд кубометрів газу. У той же час населення України споживає 17 млрд кубометрів. Україна має чудові перспективи нарощувати видобуток власного газу видобуваючи не тільки поверхневий газ, а й горизонтальний та газ на великих глибинах, який залишається недоторканим. Цим газом Україна могла б покривати усі свої потреби та продавати його на експорт.

Поважне експертне середовище зазначає, що об'єктивна вартість українського газу – від 1500 до 2000 грн за тисячу кубометрів. Навіть існуюча до 19 жовтня 2018 року ціна для українців (6957 грн за тисячу кубометрів) у 3,5-4,5 рази більше за оголошену експертами. Відтак, яке економічне обґрунтування дозволило уряду вчергове підвищити ціни на газ для населення?

Крім того, аналіз поточної ситуації в Україні засвідчує випередження зростання тарифів над зростанням доходів населення. Останні протягом 3 років зросли щонайменше у 5 разів при тому, що за даними Держслужби статистики України у 2015 році номінальна заробітна плата українця зросла на 20,5% проти 2014 року, а реальна – зменшилась на 20,2%. Протягом 2017 року реальна зарплата збільшилась на 19% у порівнянні з 2016 роком (довідково: 2016 рік до 2015 року – 9%).

Паралельно з цим ще скасовуються субсидії, які багато людей отримували в попередні роки. Скасовуються субсидії, навіть якщо одна людина з родини виїхала працювати за кордон, навіть якщо вони десь там комусь перерахували пенсії. І це масове скасування субсидій – це ще один удар по українцях.

І саме тому, ми депутатів всіх рівнів, в такій тяжкій ситуації зобов'язані стати на захист людей, що нас обирали та звернутися до Президента України з вимогою скасувати цей злочин перед людьми, це ще одне необґрунтоване підвищення тарифів на газ та на тепло.

У відповідності до п.15 ст.106 Конституції України Президент України зупиняє дію актів Кабінету Міністрів України з мотивів невідповідності цій Конституції з одночасним зверненням до Конституційного Суду України щодо їх конституційності.

Враховуючи вищевикладене, вимагаємо від Президента України виконати конституційний обов'язок перед власними громадянами і зупинити дію Постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2018 року щодо підвищення ціни на газ для населення та вжити заходів щодо скасування вказаної Постанови Кабінету Міністрів України.

 

 

Яким є мінімальний розмір аліментів та як його отримати?

З прийняттям другого пакету законів #ЧужихДітейНеБуває було змінено мінімальний гарантований розмір аліментів для дитини – тепер він не може бути меншим, ніж 50 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Що робити, якщо один із батьків сплачує аліменти у сумі меншій, ніж встановлено законом?

Слід наголосити, що в такому випадку існує 2 шляхи:

• якщо розмір аліментів встановлено у твердій грошовій (фіксованій) сумі – то для його підвищення необхідно буде звернутися до суду;

Суд, у разі достатності заробітку (доходу) платника аліментів, може присудити розмір аліментів, що дорівнює прожитковому мінімуму - 1559 грн. для дитини до 6 років, 1944 грн. для дітей від 6 до 18 років.

• якщо ж у резолютивній частині рішення суду вказано, наприклад: стягувати аліменти в розмірі 1/4 частини всіх видів заробітку, але не менше 30 % прожиткового мінімуму, то до суду звертатися не потрібно: виконавець самостійно робить перерахунок суми аліментів. З 28 серпня мінімальний гарантований розмір аліментів: для дітей до 6 років - 779, 50 коп.; для дітей від 6 до 18 років - 972 гривні.

Сторінка 1 з 4

Пошук по сайту

Важливі анонси

No events

ban pr uk

ban vr uk

urad portal 180x60

ukrinform 150x60

4

uk 180x60