Четвер, 18 квітня 2019 05:30

Богуславський відділ Кагарлицької місцевої прокуратури інформує

Оголошено черговий набір на перший курс Інституту прокуратури та кримінальної юстиції Національного юридичного університету ім. Ярослава Мудрого.

З метою забезпечення законності та правопорядку, боротьби зі злочинністю, захисту прав і інтересів громадян в Україні функціонують органи прокуратури.

Належне виконання усіх функцій прокуратури, передбачених Конституцією України, гарантується відповідним кадровим забезпеченням.

Так, ч.1 ст. 27 Закону України «Про прокуратуру», який приведено у відповідність до європейських вимог, передбачає наступні вимогидо прокурора місцевої прокуратури:

- кандидат має бути громадянином України;

- повинен отримати вищу юридичну освіту;

- мати стаж роботи в галузі права не менше двох років;

- володіти державною мовою.

Одним із небагатьох державних навчальних закладів, які здійснюють підготовку кадрів для органів прокуратури, є Національний юридичний університет ім. Ярослава Мудрого (м. Харків).

Інститут прокуратури та кримінальної юстиції зазначеного університету, випускниками якого стало понад 9 тис. осіб, переважна більшість яких працює на різних посадах в органах прокуратури України, існує з 1995 року.

Цього року оголошено набір для 400 осіб на перший курс Інституту прокуратури та кримінальної юстиції, що дає чудовий шанс отримати фундаментальну юридичну освіту з перспективою працевлаштування в органах прокуратури України.

Деталі можливо дізнатися на сайті університету https://nlu.edu.ua або в Кагарлицькій місцевій прокуратурі за адресою: вул. Кооперативна, 3, м. Кагарлик, Київська область.

 

17.04.2019 року

За неповідомлення та прийняття рішення в умовах реального конфлікту інтересів посадову особу Богуславської ЦРЛ Київської області визнано винним у вчиненні адміністративних правопорушень

Відповідно до ст.1 ЗУ «Про запобігання корупції» реальний конфлікт інтересів - суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об'єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

Відповідно до ст.28 ЗУ «Про запобігання корупції» особи, зазначені у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов'язані повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівника, або в колегіальному органі - Національне агентство чи інший визначений законом орган або колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, відповідно не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів.

Всупереч вказаним вимогам Закону посадовою особою Богуславської ЦРЛ Київської області, не було повідомлено, у встановленому законом порядку, Богуславську районну раду Київської області про наявність у нього реального конфлікту інтересів при прийнятті рішення в умовах реального конфлікту інтересів, обумовленого усвідомленням бажання покращення матеріального стану, шляхом надання премії своїй дружині.

10 квітня 2019 року Богуславським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури в суді доведено вину, вищевказаної особи, якого було визнано винним у вчиненні адміністративних правопорушень передбачених ч.ч.1,2 ст.172-7 КУпАП (Порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів).

Примітка: Вчинення адміністративного правопорушення передбаченого ч.1 ст.172-7 КУпАП тягне за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а ч.2 ст.172 КУпАП - накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Прокурор Богуславського відділу

Кагарлицької місцевої прокуратури В. Сєдов

Як отримати аліменти, якщо платник проживає за кордоном?

Шлюбна статистика останніх років яскраво демонструє збільшення кількості випадків, коли громадяни України поєднують свою долю з іноземцями. Для прикладу, лише за минулий рік органами ДРАЦС України зареєстровано 16 342 інтернаціональні шлюби. Однак, на жаль, інколи такі стосунки закінчуються розлученнями, а, відтак, існує гостра необхідність врегулювати правовідносини, що виникають у цій площині.

Одним із питань, яке стоїть перед колишнім подружжям є питання порядку надання коштів на утримання дітей. Так, наприклад, якщо один із колишнього подружжя проживає за кордоном, а інший залишається жити з дитиною в Україні, то у останнього є можливість витребувати відповідні кошти. Існує спрощений порядок такої процедури – наголошуємо, що такий механізм застосовується виключно у випадках, коли платник аліментів перебуває в одній нижчезазначених країн: Австралія, Алжир, Аргентина, Барбадос, Бельгія, Білорусь, Боснія і Герцеговина, Бразилія, Буркіна-Фасо, Ватикан, Великобританія, Гаїті, Гватемала, Греція, Данія, Еквадор, Естонія, Ізраїль, Ірландія, Іспанія, Італія, Кабо-Верде, Казахстан, Кіпр, Киргизстан, Колумбія, Німеччина, Ліберія, Люксембург, Македонія, Мексика, Молдова, Монако, Марокко, Нігер, Нідерланди, Нова Зеландія, Норвегія, Пакистан, Польща, Португалія, Румунія, Сейшели, Сербія, Словаччина, Словенія, Суринам, Туніс, Туреччина, Уругвай, Угорщина, Філіппіни, Фінляндія, Франція, Хорватія, Центральноафриканська Республіка, Чехія, Чилі, Швейцарія, Швеція, Шрі-Ланка (далі – Договірні Сторони).

Якщо позивач проживає на території України, а відповідач – за кордоном – позовну заяву можна подати до місцевого суду за місцем проживання чи перебування позивача. Якщо обидва проживають за кордоном – підсудність справи визначатиме суддя Верховного Суду України. Винятком є ситуація, коли згідно із законодавством Договірної Сторони вирішення питання здійснюється за місцем проживання відповідача. У разі ухвалення рішення про стягнення аліментів особа-стягувач має подати відповідне клопотання про визнання і виконання рішення, яке має містити наступну інформацію:

а) повне ім'я боржника, дату народження, громадянство та, наскільки це відомо стягувачу, його адреси протягом останніх п'яти років, рід занять і місце роботи і, по можливості, фотокартку;

б) наявні відомості про фінансові та сімейні обставини боржника, у тому числі інформацію про належне йому майно;

в) будь-яку іншу інформацію, що може сприяти встановленню місцезнаходження боржника чи виконанню клопотання або яка визначена відповідною Договірною Стороною як необхідна.

До клопотання додаються належним чином оформлені судом, що виніс рішення, такі документи:

а) копія судового рішення;

б) довідка про те, що рішення набрало законної сили;

в) довідка про часткове виконання або невиконання рішення на території України;

г) довідка про те, що відповідач був належним чином повідомлений про день судового засідання, та копії документів, що це підтверджують, якщо відповідач не брав участі в судовому засіданні;

ґ) копія протоколу судового засідання (або журналу судового засідання), під час якого справу про стягнення аліментів було розглянуто по суті;

д) фотокартка стягувача.

У разі, коли відсутнє рішення суду України про стягнення коштів, або коли згідно із законодавством Договірної Сторони вирішення питання здійснюється за місцем проживання відповідача, або коли потребує вирішення питання про зміну розміру аліментів, до відповідної Договірної Сторони надсилаються документи, необхідні для розгляду справи по суті. Заява про стягнення аліментів чи додатки до неї повинні містити таку інформацію та документи:

а) повне ім'я відповідача (боржника), дату народження, громадянство та, наскільки це відомо позивачу, його місця проживання протягом останніх п'яти років, рід занять і місце роботи, фотокартку (за наявності);

б) відомості про фінансові та сімейні обставини відповідача, у тому числі інформацію про належне йому майно;

в) відомості про фінансові та сімейні обставини позивача (заявника), у тому числі довідку про доходи;

г) засвідчену копію документа, що підтверджує ступінь родинних зв'язків між відповідачем та особою, на користь якої вимагаються аліменти (наприклад, свідоцтва про народження, рішення суду про встановлення батьківства тощо);

ґ) фотокартку позивача;

д) будь-яку іншу інформацію, що може сприяти встановленню місцезнаходження відповідача (боржника) чи виконанню клопотання, або яка визначена відповідною Договірною Стороною як необхідна;

е) нотаріально засвідчене доручення, яке уповноважує орган, що приймає, відповідної Договірної Сторони діяти від імені позивача, або інформацію про будь-яку іншу особу, уповноважену діяти від імені позивача.

Коли заява стосується вирішення питання про зміну розміру аліментів, замість документа, зазначеного в підпункті «г» надається засвідчена копія судового рішення чи іншого документа, яким установлено розмір аліментів.

Обидві процедури відбуваються за однаковим алгоритмом. Всі документи мають бути надіслані українською мовою разом з перекладом на офіційну мову Договірної Сторони до Міністерства юстиції України через територіальне управління юстиції. Документи повертаються ініціатору звернення у разі, якщо вони не відповідають вимогам законодавства з роз'ясненням причин повернення. Міністерство юстиції України письмово повідомляє заявника (стягувача) про хід та результати розгляду документів.

Тож не нехтуйте існуючими можливостями та забезпечте своїй дитині право на гідне майбутнє!

09.04.2019 року

Кагарлицькою місцевою прокуратурою пред'явлено позови про визнання недійсними наказів щодо затвердження проектів землеустрою про відведення земельних ділянок та передачу їх у приватну власність, які прийняті з порушенням вимог земельного та лісового законодавства

Конституцією України встановлено, що земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.

Згідно з приписами чинного законодавства ліси України є її національним багатством і за своїм призначенням та місцерозташуванням виконують переважно водоохоронні, захисні, санітарно-гігієнічні, оздоровчі, рекреаційні, естетичні, виховні, інші функції та є джерелом для задоволення потреб суспільства в лісових ресурсах.

Усі ліси на території України, незалежно від того, на землях яких категорій за основним цільовим призначенням вони зростають, та незалежно від права власності на них, становлять лісовий фонд України і перебувають під охороною держави.

Кагарлицькою місцевою прокуратурою за результатами аналізу додержання вимог земельного законодавства на території Богуславського району виявлені порушення вказаних вимог при вилученні з постійного користування державного підприємства «Богуславське лісове господарство» земельних ділянок лісогосподарського призначення та подальшу передачу їх у приватну власність.

Так було встановлено, що рішення про вилучення земельних ділянок лісогосподарського призначення має право приймати орган державної влади в силу положень ст.ст. 6, 14, 19 Конституції України в межах визначених Земельним кодексом України.

Разом з тим, всупереч вищезазначених вимог законодавства, ГУ Держгеокадастру у Київській області передало у приватну власність землі лісового фонду з порушенням порядку зміни цільового призначення даних земельних ділянок та за відсутності погодження зміни їх цільового призначення з органом виконавчої влади з питань лісового господарства.

З огляду на викладене Кагарлицькою місцевою прокуратурою подано позовну заяву до ГУ Держгеокадастру у Київській області та особи, якій були передані земельні ділянки, про визнання протиправними і скасування наказів щодо затвердження проектів землеустрою про відведення земельних ділянок та передачу їх у приватну власність, а також витребування з незаконного володіння вказаних ділянок на користь держави.

Наразі позов знаходиться в провадженні Богуславського районного суду Київської області

.

Начальник Богуславського відділу

Кагарлицької місцевої прокуратури

молодший радник юстиції В. Ковальський

Вівторок, 09 квітня 2019 13:34

Виконавчий апарат Богуславської районної ради інформує

БОГУСЛАВСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

відкрити за посиланням konkyrs


Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від 09 квітня 2019 року Богуслав № 18 /1.1.-10 а

Про проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради «Богуславська центральна районна лікарня»

Відповідно до пунктів 4 та 12 Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров'я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094, пункту 4 рішення Богуславської районної ради від 26.03.2019 № 444 -37-VII «Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради «Богуславська центральна районна лікарня» та у зв'язку з виникненням вакантної посади, керуючись при цьому статтею 56 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

ЗОБОВ'ЯЗУЮ:

1. Провести конкурс на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради «Богуславська центральна районна лікарня».

2. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Богуславської районної ради, одночасно з оприлюдненням даного розпорядження про проведення конкурсу, оголошення про початок формування конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради «Богуславська центральна районна лікарня», що додається.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

В. о. голови ради А. РЕЗНІЧЕНКО

Як отримати аліменти у добровільному порядку?

Непоодинокими є випадки, коли громадяни, вирішуючи питання про отримання аліментів обирають найскладніший шлях – звертаються до суду, а отримавши виконавчий документ, одразу прямують до державної виконавчої служби або ж до приватного виконавця. Фахівці з Головного територіального управління юстиції у Київській області пояснюють, що існують способи, які альтернативно допоможуть вирішити питання із отриманням коштів на утримання дитини.

Так, колишнє подружжя може укласти договір про сплату аліментів на дитину, у якому визначити розмір та строки виплати. Такий договір укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню. У такому випадку гарантом виконання зобов'язання стає нотаріус, так як у разі невиконання одним із батьків свого обов'язку за договором кошти з нього можуть стягуватися на підставі виконавчого напису нотаріуса.

Іншим варіантом для особи, з якою проживає дитина, є подання позовної заяви або ж заяви про видачу судового наказу про стягнення аліментів до суду. Такі заяви подаються без сплати судового збору, що дозволяє зекономити кошти. Судовий наказ є чинним з дня його видачі, а відповідне рішення суду набирає законної сили тільки після спливу строку на його оскарження – тобто через 30 днів від дня його проголошення.

Після цього з'являється можливість звернутися із заявою та виконавчим документом до підприємства, установи, організації, фізичної особи - підприємця, фізичної особи, у якої працює/отримує пенсійні виплати/стипендію інший з колишнього подружжя. У заяві необхідно вказати прізвище, ім'я, по батькові заявника, реквізити банківського рахунка, на який слід перераховувати кошти та документа, що посвідчує особу стягувача.

Інший із батьків також може подати заяву за місцем роботи, місцем виплати пенсії, стипендії про відрахування аліментів на дитину з його заробітної плати, пенсії, стипендії у розмірі та на строк, які визначені у цій заяві.

То ж користуйтеся можливостями законодавства та визначайте найбільш прийнятний для Вас спосіб!

02.04.2019 року

За втягнення неповнолітнього у злочинну діяльність та вчинення грабежів, неодноразово судимий злочинець повернувся за грати

Богуславським відділом Кагарлицької місцевої прокуратури в суді доведено вину, неодноразово судимого за крадіжки злочинця, який звільнившись з місць позбавлення волі належних висновків для себе не зробив і втягнувши в свою злочинну діяльність неповнолітнього знову вчинив нові умисні злочини проти власності та громадського порядку і моральності.

Так, в грудні 2018 року, будучи звільненим з місць позбавлення волі, 20-річний чоловік, після вживання алкогольних напоїв зі своїм товаришем, який є неповнолітньою особою, шляхом вмовлянь та переконань у безкарності, втягнув останнього у свої злочинні наміри на вчинення пограбування та реалізуючи їх здійснив відкрите викрадення майна із застосуванням фізичного насильства у жінки яка проходила повз них.

Розподіливши викрадене майно злочинці не зупинилися та того ж дня знову здійснили нове пограбування одинокої жінки, яка поверталася додому, із застосування до неї насильства, після чого розділилися та залишили місце скоєння злочину, однак перебуваючи в злочинному азарті злочинець не зміг зупинитися та помітивши, ще одну жінку яка йшла перед ним, втретє спробував здійснити пограбування, однак не зміг довести свій умисел до кінця оскільки отримав опір від своєї жертви, яка розпилила йому в обличчя газовий балончик, та змушений був втекти.

За результатами судового розгляду Богуславським районним судом чоловіка визнано винним у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 186 (грабіж), ч.3 ст.15, ч.2 ст.186 (замах на грабіж), ч.1 ст.304 (втягнення неповнолітнього у злочинну діяльність) КК України та засуджено до 4 років 6 місяців позбавлення волі.

Також судом засуджено його неповнолітнього спільника, якого визнано винним у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.186 (грабіж) КК України та призначено покарання у виді 4 років позбавлення волі, однак з урахуванням, що до кримінальної відповідальності останній притягається вперше, щиро розкаявся у скоєному та активно сприяв слідству, суд звільнив його від відбування покарання з випробуванням із іспитовим терміном 1 рік, протягом якого до засудженого будуть вживатись заходи передбачені пробаційною програмою «Зміна прокриміногенного мислення».

Прокурор у кримінальному провадженні

Вівторок, 02 квітня 2019 05:23

Рішення 37 сесії Богуславської районної ради сьомого скликання

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про результати діяльності Кагарлицької місцевої прокуратури за 2018 рік на території Богуславського району Київської області

2.Про підсумки соціально-економічного і культурного розвитку Богуславського району за 2018 рік

3.Про затвердження звіту про виконання районного бюджету Богуславського району за 2018 рік

4.Звіт голови Богуславської районної державної адміністрації щодо здійснення делегованих Богуславською районною радою повноважень за 2018 рік

5.Про делегування повноважень Богуславської районної ради Богуславській районній державній адміністрації на 2019 рік

6.Звіт Замирайла В.М. про діяльність на посаді голови Богуславської районної ради сьомого скликання за 2018 рік

7. Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку Богуславського району на 2019 рік

Вівторок, 26 березня 2019 13:30

Підсумки відкритого поіменного голосування по питаннях порядку денного 37 сесії Богуславської районної ради сьомого скликання

pidsumku 37

 

1. Про результати діяльності Кагарлицької місцевої прокуратури за 2018 рік на території Богуславського району Київської області

2.Про підсумки соціально-економічного і культурного розвитку Богуславського району за 2018 рік

3.Про затвердження звіту про виконання районного бюджету Богуславського району за 2018 рік

4.Звіт голови Богуславської районної державної адміністрації щодо здійснення делегованих Богуславською районною радою повноважень за 2018 рік

5.Про делегування повноважень Богуславської районної ради Богуславській районній державній адміністрації на 2019 рік

6.Звіт Замирайла В.М. про діяльність на посаді голови Богуславської районної ради сьомого скликання за 2018 рік

7. Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку Богуславського району на 2019 рік

8.Про внесення доповнень до Програми будівництва, реконструкції та ремонту об'єктів дорожнього господарства Богуславського району на 2018-2020 роки, затвердженої рішення районної ради від 05.10. 2018 року № 390 -32 -VIІ

9.Про затвердження районної Програми забезпечення реалізації Богуславською районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень на 2019 рік

10. Про внесення змін та доповнень до Богуславської районної програми розвитку фізичної культури і спорту «Богуславщина спортивна» на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням районної ради від 27.01.2017 № 176-14-УІІ

11. Про затвердження районної Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради «Богуславський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2019-2020 роки

12.Про внесення змін до рішення сесії районної ради від 21.12.2018 № 412-35-УІІ «Про районний бюджет Богуславського району на 2019 рік»

13.Про затвердження передавального акту балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів Богуславської центральної районної лікарні до правонаступника комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради "Богуславська центральна районна лікарня»

14.Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради "Богуславська центральна районна лікарня»

15. Про внесення доповнень до Статуту комунальної установи Богуславський районний стадіон «Колос», затвердженого рішенням районної ради від 11.11.2016 № 148 – 10 –VІІ

16. Про передачу будівель, споруд, майна закладів охорони здоров'я зі спільної власності територіальних громад Богуславського району у комунальну власність Медвинської сільської об'єднаної територіальної громади в особі Медвинської сільської ради

17.Про безоплатну передачу зі спільної власності територіальних громад Богуславського району у комунальну власність Медвинської сільської ради бібліотечного фонду

18.Про внесення доповнень до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад Богуславського району, затвердженого рішенням районної ради від 21.12.2018 № 422-35-УІІ

19. Про затвердження переліку об'єктів спільної власності територіальних громад Богуславського району об'єктів, які в 2019 році передаються в оренду на конкурсній основі

20. Про затвердження переліку об'єктів майна спільної власності територіальних громад Богуславського району, які підлягають приватизації у 2019 році

21.Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Фурман Р.А.

22. Про надання згоди відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на укладення договору оренди нежитлового приміщення колишньої Михайлівської ЗОШ І-ІІ ступенів з ГО «Альба» на новий термін

23.Про надання дозволу відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на передачу в оренду частини нежитлового приміщення Богуславський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 - гімназія» Богуславської районної ради Київської області комунальній установі «Інклюзивно- ресурсний центр» Богуславської районної ради Київської області

24. Про надання Богуславській центральній районній лікарні дозволу на передачу в оренду нежитлового приміщення управлінню соціального захисту населення Богуславської райдержадміністрації

25. Про надання дозволу відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на передачу в оренду нежитлової будівлі Богуславській районній організації Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Спілка молодих соціалістів»

26.Про надання КП «Богуславтепловодопостачання» дозволу на списання матеріальних цінностей

27. Про надання комунальному підприємству Аптека при Богуславській центральній районній лікарні дозволу на отримання кредитного ліміту на поточний рахунок

28. Про надання комунальному підприємству Богуславської районної ради «Богуславтепловодопостаання» дозволу на отримання кредитного ліміту на поточний рахунок

29. Про надання дозволу комунальній установі Богуславський районний стадіон «Колос» та відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на укладення договорів безоплатного користування (позички) спортивним обладнанням з комунальним підприємством Богуславської міської ради «Богуславблагоустрій»

В порядку інформації:

- Про хід виконання Програми компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян у Богуславському районі на 2017-2020 роки

- Про діяльність на території Богуславського району державного підприємства «Спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Київоблароліс» у 2018 році

Як виконати рішення суду? Консультація Міністра юстиції

Вітаю, пане Міністре! Чи не могли б ви мені відповісти на декілька запитань щодо виконання рішення суду? Маю на руках рішення суду і не знаю, що робити з ним далі.

З повагою, Олександр Рева

Що таке виконавче провадження?

Виконавче провадження – це завершальна стадія судового провадження. В Україні рішення суду може виконуватись як у добровільному, так і у примусовому порядку.

Сторонами виконавчого провадження є стягувач і боржник. Стягувачем є особа, на користь чи в інтересах якої видано виконавчий документ.

Який порядок виконання рішення суду у добровільному порядку?

Боржник, за власним волевиявленням, може виконати рішення суду добровільно. У разі добровільного порядку виконання рішень про стягнення періодичних платежів, виконавчий документ разом із заявою може бути надісланий стягувачем підприємству, установі, організації, фізичній особі - підприємцю, які виплачують боржнику відповідно заробітну плату, пенсію, стипендію та інші доходи.

Який алгоритм дій у випадку примусового стягнення заборгованості з боржника?

У разі задоволення судом вимог про сплату заборгованості, якщо боржник добровільно не виконує рішення суду, стягувач має право пред'явити виконавчий документ для примусового виконання. Для цього потрібно:

• звернутися до суду, який розглядав справу, із заявою про видачу судового наказу або виконавчого листа;

• написати заяву до державної виконавчої служби або приватного виконавця із проханням примусового стягнення заборгованості із боржника;

• сплатити авансовий внесок до органу ДВС, куди буде подано виконавчий лист або до приватного виконавця;

• подати заяву з копією квитанції про сплату авансового внеску до ДВС або приватного виконавця.

Які строки пред'явлення виконавчих документів?

Виконавчі документи можуть бути пред'явлені до примусового виконання:

• протягом 3-х років, з наступного дня після набрання рішенням законної сили, а якщо рішення підлягає негайному виконанню - з наступного дня після його прийняття.

• протягом 3-х місяців, якщо мова йде про посвідчення комісій по трудових спорах та виконавчі документи, за якими стягувачем є держава або державний орган.

• протягом усього періоду, у справах про стягнення аліментів, відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок каліцтва чи іншого ушкодження здоров'я, втрати годувальника тощо.

Якщо стягувач пропустив строк пред'явлення виконавчого документа до виконання, він має право звернутися із заявою про поновлення такого строку до суду, який розглядав справу.

Що потрібно сплатити за примусове виконання рішення?

Боржник: Виконавчий збір - це збір, що справляється на всій території України за примусове виконання рішення органами державної виконавчої служби у розмірі 10 % суми, що фактично стягнута, повернута, або вартості майна боржника, переданого стягувачу за виконавчим документом.

У разі виконання рішення приватним виконавцем стягується основна винагорода, розмір якої становить 10 % стягнутої ним суми або вартості майна, що підлягає передачі за виконавчим документом.

Стягувач: Авансовий внесок – це кошти, за рахунок яких фінансуються витрати на організацію та проведення виконавчих дій органом державної виконавчої служби (приватним виконавцем). Розмір авансового внеску становить:

• 2 % від суми, що підлягає стягненню, але не більше 10 мінімальних розмірів заробітної плати (до 41 730 грн );

• 1 мінімальний розмір заробітної плати (4 173 грн) за рішенням немайнового характеру та рішень про забезпечення позову з боржника - фізичної особи та 2 мінімальні розміри заробітної плати (8 346 грн) з боржника - юридичної особи.

Хто звільняється від сплати авансового внеску?

Від сплати авансового внеску звільняються у разі їх звернення до органів державної виконавчої служби:

• інваліди війни, інваліди I та II груп;

• законні представники дітей-інвалідів і недієздатних інвалідів I та II груп;

• громадяни, віднесені до категорій 1 та 2 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Крім того, у Законі передбачені рішення суду, за виконання яких авансовий внесок не сплачується, наприклад:

• стягнення заробітної плати, поновлення на роботі та інші вимоги, що випливають із трудових правовідносин;

• обчислення, призначення, перерахунок, здійснення, надання, одержання пенсійних та соціальних виплат, доплат, соціальних послуг, допомоги, захисту, пільг;

• відшкодування шкоди, заподіяної каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, а також смертю фізичної особи;

• стягнення аліментів, заборгованості зі сплати аліментів, додаткових витрат на дитину, неустойки (пені) за прострочення сплати аліментів, суми індексації аліментів, встановлення побачення з дитиною або усунення перешкод у побаченні з дитиною;

• відшкодування майнової та/або моральної шкоди, завданої внаслідок вчинення кримінального правопорушення;

• виконання рішення Європейського суду з прав людини.

Як отримати присуджені кошти?

Грошові суми, стягнуті з боржника (у томі числі одержані від реалізації майна боржника), зараховуються на відповідний рахунок органу ДВС чи рахунок приватного виконавця. За письмовою заявою фізичної особи стягнуті грошові суми перераховуються виконавцем на зазначений стягувачем рахунок у банку або іншій фінансовій установі чи надсилаються на адресу стягувача поштовим переказом, що здійснюється за його рахунок, крім переказу аліментних сум.

Куди звертатися за більш детальною консультацією та роз'ясненнями?

Якщо у вас залишились питання з цього приводу, будь ласка, телефонуйте до контакт-центру системи безоплатної правової допомоги за номером 0 (800) 213 103, цілодобово та безкоштовно в межах України. В центрах та бюро надання безоплатної правової допомоги по всій країні ви можете отримати юридичну консультацію та правовий захист.

Окремо хочу зазначити, що Мін'юст запровадив низку суттєвих новацій, серед яких створення Єдиного реєстру боржників, який ведеться з метою оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов'язання боржників та запобігання відчуженню боржниками майна.Відомості про боржників, включені до Єдиного реєстру боржників, є відкритими та розміщуються на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: https://erb.minjust.gov.ua.

Крім того, у 2018 році в зазначеному реєстрі відкрито публічні реєстри неплатників аліментів та боржників, які перешкоджають побаченням з дитиною, а також боржників, які мають заборгованість по заробітній платі.

Також, щоб забезпечити громадянам зручний сервіс у сфері примусового виконання судових рішень, ми відкрили чотири «Центри виконання рішень», дегромадяни мають можливість подавати документи про примусове виконання рішень та інші документи виконавчого провадження за принципом екстериторіальності в межах відповідної області, отримати відомості з автоматизованої системи виконавчого провадження, перевірити документи на відповідність законодавству, отримати консультацію, швидко та правильно оформити документи, оплатити заборгованість чи авансовий внесок через термінал тощо. Завітати до «Центрів виконання рішень» можна за адресами:

м. Дніпро, вул. Володимира Винниченка, 2;

м. Сєвєродонецьк, вул.Федоренка,10;

м. Суми, вул. Петропавлівська, 75;

м. Одеса, вул.Разумовська, 37.

Понеділок, 25 березня 2019 06:49

Виконавчий апарат Богуславської районної ради інформує

БОГУСЛАВСЬКА РАЙОННА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від "22"березня 2019 р. Богуслав №16/1.1.-10а

Про перенесення дати пленарного засідання тридцять сьомої сесії Богуславської районної ради сьомого скликання

Враховуючи відсутність підстави для проведення засідання сесії районної ради (недостатність кворуму), відповідно до статті 46, пункту 1 частини 6 статті 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні:

1. Перенести дату пленарного засідання тридцять сьомої сесії районної ради сьомого скликання на 26 березня 2019 року в адмінприміщенні районної ради за адресою: вулиця І.Франка, 4 (ІІІ поверх, зал засідань).

2. Встановити, що засідання тридцять сьомої сесії районної ради відбудеться о 10-й годині ранку.

3. Передбачити внесення на розгляд ради наступні питання:

1. Про результати діяльності Кагарлицької місцевої прокуратури за 2018 рік на території Богуславського району Київської області

Доповідає: Римар Михайло Орестович -керівник

Кагарлицької місцевої прокуратури

2.Про підсумки соціально-економічного і культурного розвитку Богуславського району за 2018 рік

Доповідає: Джемесюк Андрій Володимирович

- начальник відділу економічного розвитку та

цивільного захисту райдержадміністрації.

3.Про затвердження звіту про виконання районного бюджету Богуславського району за 2018 рік

Доповідає: Крюк Лариса Петрівна

– начальник управління фінансів

Богуславської райдержадміністрації

4.Звіт голови Богуславської районної державної адміністрації щодо здійснення делегованих Богуславською районною радою повноважень за 2018 рік

Доповідає: Старенька Ірина Абрамівна

– голова Богуславської районної

державної адміністрації

5.Про делегування повноважень Богуславської районної ради Богуславській районній державній адміністрації на 2019 рік

Доповідає: Джемесюк Віра Миколаївна- керуючий справами

виконавчого апарату районної ради

6.Звіт Замирайла В.М. про діяльність на посаді голови Богуславської районної ради сьомого скликання за 2018 рік

Доповідає: Замирайло Володимир Миколайович

-голова Богуславської районної ради

7. Про затвердження Програми соціально-економічного і культурного розвитку Богуславського району на 2019 рік

Доповідає: Джемесюк Андрій Володимирович

- начальник відділу економічного

розвитку та цивільного захисту райдержадміністрації.

8.Про внесення доповнень до Програми будівництва, реконструкції та ремонту об'єктів дорожнього господарства Богуславського району на 2018-2020 роки, затвердженої рішення районної ради від 05.10. 2018 року

№ 390 -32 -VIІ

Доповідає: Джемесюк Андрій Володимирович

- начальник відділу економічного розвитку

та цивільного захисту райдержадміністрації

9.Про затвердження районної Програми забезпечення реалізації Богуславською районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень на 2019 рік

Доповідає: Новосвітній Олександр Васильович

– керівник апарату райдержадміністрації

10. Про внесення змін та доповнень до Богуславської районної програми розвитку фізичної культури і спорту «Богуславщина спортивна» на 2017-2021 роки, затвердженої рішенням районної ради від 27.01.2017 № 176-14-УІІ

Доповідає: Терещенко Олександр Борисович – начальник

відділу культури, молоді та спорту райдержадміністрації

11. Про затвердження районної Програми фінансової підтримки комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради «Богуславський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» на 2019-2020 роки

Доповідає: Пивовар Валентина Дмитрівна-директор комунального

некомерційного підприємства Богуславської районної

ради «Богуславський районний центр

первинної медико-санітарної допомоги»

12.Про внесення змін до рішення сесії районної ради від 21.12.2018 № 412-35-УІІ «Про районний бюджет Богуславського району на 2019 рік»

Доповідає: Крюк Лариса Петрівна

– начальник управління фінансів Богуславської райдержадміністрації

13.Про затвердження передавального акту балансових рахунків, матеріальних цінностей та активів Богуславської центральної районної лікарні до правонаступника комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради "Богуславська центральна районна лікарня»

Доповідає: Шинкаренко Валентин Петрович-

головний лікар Богуславської центральної районної лікарні

14.Про затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства Богуславської районної ради "Богуславська центральна районна лікарня»

Доповідає:Лінська Людмила Людмила Борисівна

– головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення

відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

15. Про внесення доповнень до Статуту комунальної установи Богуславський районний стадіон «Колос», затвердженого рішенням районної ради від 11.11.2016 № 148 – 10 –VІІ

Доповідає:Лінська Людмила Борисівна

– головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення

відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

16. Про передачу будівель, споруд, майна закладів охорони здоров'я зі спільної власності територіальних громад Богуславського району у комунальну власність Медвинської сільської об'єднаної територіальної громади в особі Медвинської сільської ради

Доповідає:Лінська Людмила Борисівна

– головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення

відділу з питань комунальної власності

та земельних відносин виконавчого апарату районної ради

17. Про безоплатну передачу зі спільної власності територіальних громад Богуславського району у комунальну власність Медвинської сільської об'єднаної територіальної громади бібліотечного фонду

Доповідає:Лінська Людмила Борисівна

– головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення

відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

18.Про внесення доповнень до Переліку об'єктів спільної власності територіальних громад Богуславського району, затвердженого рішенням районної ради від 21.12.2018 № 422-35-УІІ

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності

та земельних відносин виконавчого апарату районної ради

19. Про затвердження переліку об'єктів спільної власності територіальних громад Богуславського району об'єктів, які в 2019 році передаються в оренду на конкурсній основі

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності

та земельних відносин виконавчого апарату районної ради

20. Про затвердження переліку об'єктів майна спільної власності територіальних громад Богуславського району, які підлягають приватизації у 2019 році

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності

та земельних відносин виконавчого апарату районної ради

21.Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки за зверненням Фурман Р.А.

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

22. Про надання згоди відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на укладення договору оренди нежитлової будівлі колишньої Михайлівської ЗОШ І-ІІ ступенів з ГО «Альба» на новий термін

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

Співдоповідає: Ніколашвілі Давид Володимирович- голова ГО «Альба»

23.Про надання дозволу відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на передачу в оренду частини нежитлового приміщення Богуславський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3 - гімназія» Богуславської районної ради Київської області комунальній установі «Інклюзивно- ресурсний центр» Богуславської районної ради Київської області

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

24. Про надання Богуславській центральній районній лікарні дозволу на передачу в оренду нежитлового приміщення управлінню соціального захисту населення Богуславської райдержадміністрації

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

25. Про надання дозволу відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на передачу в оренду нежитлової будівлі Богуславській районній організації Всеукраїнської молодіжної громадської організації «Спілка молодих соціалістів»

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

26.Про надання КП «Богуславтепловодопостачання» дозволу на списання матеріальних цінностей

Доповідає: Цюрупа Михайло Вікторович

-завідувач відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

27. Про надання комунальному підприємству Аптека при Богуславській центральній районній лікарні дозволу на отримання кредитного ліміту на поточний рахунок

Доповідає:Лінська Людмила Борисівна

– головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення

відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

28. Про надання комунальному підприємству Богуславської районної ради «Богуславтепловодопостаання» дозволу на отримання кредитного ліміту на поточний рахунок

Доповідає:Лінська Людмила Борисівна

– головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення

відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

29. Про надання дозволу комунальній установі Богуславський районний стадіон «Колос» та відділу освіти Богуславської райдержадміністрації на укладення договорів безоплатного користування (позички) спортивним обладнанням з комунальним підприємством Богуславської міської ради «Богуславблагоустрій»

Доповідає:Лінська Людмила Борисівна

– головний спеціаліст з питань юридичного забезпечення

відділу з питань комунальної власності та

земельних відносин виконавчого апарату районної ради

Співдоповідач: Соколов С.В. – директор КУ Богуславський

районний стадіон «Колос»

В порядку інформації:

- Про хід виконання Програми компенсації пільгового проїзду окремих категорій громадян у Богуславському районі на 2017-2020 роки

ІНФОРМУЄ: Хоменко Володимир Григорович– начальник управління соціального

захисту населення Богуславської райдержадміністрації

- Про діяльність на території Богуславського району державного підприємства «Спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Київоблароліс» у 2018 році

ІНФОРМУЄ: Горбик Володимир Миколайович- генеральний директор ДП

«Спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Київоблароліс»

Виконуючий обов'язки

голови ради А.РЕЗНІЧЕНКО

Сторінка 1 з 5

Пошук по сайту

Важливі анонси

No events

ban pr uk

ban vr uk

urad portal 180x60

ukrinform 150x60

4

uk 180x60